ZDP.B.373.31. 2019 Lubartów, dn.09.04.2019 r.
ZAPYTANIE CENOWE
- Zamawiający: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie, ul. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów zaprasza do złożenia oferty na:
Zakup emulsji asfaltowej:
– C69B3PU – ( K1-70) w ilości około 50,00 t
odbieranej transportem Zamawiającego, loco baza Wykonawcy – punkt odbioru emulsji znajdujący się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
Emulsja ma odpowiadać PN-EN 13808:2010 „Asfalty i lepiszcza asfaltowe. Zasady klasyfikacji kationowych emulsji asfaltowych”
2.Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie w ciągu roku do dnia 31.10.2019 r.
- Warunki płatności – przelew w terminie do 30 dni po dostarczeniu faktury wystawionej na:
POWIAT LUBARTOWSKI
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie
21-100 Lubartów, ul. Krańcowa 6
NIP 714-18-91-281
do siedziby Zamawiającego, po dokonaniu dostawy każdej partii.
- Kryteria wyboru ofert:
a) Cena 95 %
b) Odległość od Obwodu Drogowego w Lubartowie ul. Nowodworska 7 – 5 %
– do 10 km – 100 pkt.
– od 10 km do 20 km – 50 pkt.
– od 20 km do 30 km – 0 pkt.
- Sposób przygotowania oferty:
- a) ofertę należy sporządzić w formie pisemnej w języku polskim na załączonym druku
- b) do oferty należy dołączyć:
– zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym.
– odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
- c) ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem o treści:
„Oferta na : Sprzedaż emulsji asfaltowej:
– C69B3PU – ( K1-70) w ilości około 50,00 t
odbieranej transportem Zamawiającego, loco baza Wykonawcy – punkt odbioru emulsji znajdujący się w odległości do 30 km od siedziby Zamawiającego.
Nie otwierać przed 12.04.2019 r. godz.11:05”
6.Miejsce i termin złożenia oferty:
Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie,
Krańcowa 6, 21-100 Lubartów,
pokój nr 14
Termin złożenia oferty: 12.04.2019 r. do godz. 11:00
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć osobiście albo za pośrednictwem kuriera lub poczty.
7.Termin otwarcia ofert:
12.04.2019 r. o godz. 11:05,
pokój nr 17
- Poprawienie oferty:
Zamawiający poprawi w ofercie:
1) oczywiste omyłki pisarskie,
2) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
– niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona
- Odrzucenie oferty:
Zmawiający odrzuci ofertę jeżeli treść oferty nie odpowiada treści zapytania cenowego.
10.Unieważnienie postępowania:
Zamawiający może unieważnić postępowanie w przypadku, gdy cena najkorzystniejszej oferty
przewyższa kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.
- Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:
- Monika Krawczyk tel. tel. 81 854 32 97
- Po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty, zostanie podpisana umowa.
W załączeniu:
- Formularz Oferty – Załącznik Nr 1
- Wzór Umowy – Załącznik Nr 2
…………………………………….
/Dyrektor ZDP w Lubartowie/
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie z siedzibą ul. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów;sekretariat@zdp.lubartow.pl ;
- Inspektorem ochrony danych osobowych w Zarządzie Dróg Powiatowych w Lubartowie jest Pani Małgorzata Egzmont tel. 81 85270 30 , megzmont@zdp.lubartow.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego;
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 20181986), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- Posiada Pani/Pan :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, jednakże skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.