OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU. Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015

ZDP.B.372.36.2014 Lubartów, dn. 21.10. 2013 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – usługi

Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 350642 – 2014;

data zamieszczenia: 21.10.2014 r.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.zdp.lubartow.pl

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

  1. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie , ul. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8542702, faks 081 8553217.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.lubartow.pl

  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Normal 0 21 false false false PL X-NONE X-NONE /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:Standardowy; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-fareast-language:EN-US;}

Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy:

  1. Nośników pługów lemieszowych średnich będących jednocześnie rezerwowymi nośnikami piaskarek.
  2. Nośników pługów lemieszowych ciężkich.
  3. Równiarek samobieżnych.
  4. Spycharek.
  5. Ładowarek o pojemności łyżki min. 3 m3.
  6. Pługów wirnikowych z nośnikiem.

Posiadane czołownice pługów do następujących typów pojazdów:

a/ nośników piaskarek i nośników pługów średnich:

  • Jelcz – 2 szt.
  • MAN 18272 – 1 szt.
  • MERCEDES 1824 – 1 szt.

b/ nośników pługów lemieszowych ciężkich:

  • TATRA – 2 szt.
  • SCANIA 143500 – 1 szt.
  • Pług ciężki bez czoła przystosowany do ciągnika rolniczego typ Massy Ferguson 61710 – 1 szt.
  • Man 27403 – 1 szt.
  • IVECO CARDO – 1 szt.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia , zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 – Cena – 97
  • 2 – Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami) przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie wynagrodzenia Wykonawcy określonego w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.lubartow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:

Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie

  1. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów

Pokój nr: 19.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2014 godzina 10:00,

miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Lubartowie

  1. Krańcowa 6, 21-100 Lubartów

Pokój nr: 14.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy nośników pługów lemieszowych średnich będących jednocześnie rezerwowymi nośnikami piaskarek..

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy nośników pługów lemieszowych ciężkich.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy równiarek samobieżnych.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy spycharek.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ..

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy ładowarek o pojemności łyżki min. 3 m3.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Świadczenie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie zimowym 2014/2015 polegających na pracy pługów wirnikowych z nośnikiem.

1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.04.2015.

4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  1. Cena – 97
  2. Czas w jakim Wykonawca może przystąpić do pracy po zawiadomieniu przez zamawiającego – 3

….…………………………….

/ Dyrektor ZDP w Lubartowie/

Wydrukuj

Załączniki

Plik Rozmiar pliku Pobrania
pdf SIWZ 288 KB 71
pdf Oferta 133 KB 67
pdf Oferta cenowa 62 KB 73
pdf Załączniki 132 KB 73
pdf Wzór Umowy. 191 KB 82
pdf Zestawienie sprzętu 206 KB 72
pdf SST 167 KB 78